چهل چشمه قرخ بلاغ

چهل چشمه قرخ بلاغ

آبگرم # چهل چشمه # آوج # قزوین # تاکستان # قرخ بلاغ #قزوین
چهل چشمه قرخ بلاغ

چهل چشمه قرخ بلاغ

آبگرم # چهل چشمه # آوج # قزوین # تاکستان # قرخ بلاغ #قزوین

پل ورودی آبگرم مشکل اساسی آبگرم!

پل ورودی آبگرم!

سیدعبدالله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج با اشاره به توسعه ساخت راه‌ها و محور‌های مواصلاتی در آبگرم اظهار داشت: پروژه ملی و استانی بزرگراه منطقه آبگرم در سال 89 و در چند مرحله به بهره‌برداری رسید که افتتاح این پروژه توانست رضایت‌مندی مردم را افزایش دهد به طوری که سالانه از وقوع حوادث فوتی نیز تا حدود زیادی جلوگیری می‌شود.

 

  


فرماندار آوج افزود: همچنین مسئله پل ورودی آبگرم جزو مشکلات عمده گذشته و کنونی شهر آبگرم بوده که به علت قرار گرفتن در داخل محدوده شهری پس از احداث بزرگراه توجهی به این پل صورت نگرفت در حالی که اعتباری بالغ بر یک‌میلیارد و 500 میلیون تومان برای این پروژه مورد نیاز است که از توان شهرداری آبگرم خارج بوده و اداره راه و شهرسازی نیز این پروژه را به علت قرار گرفتن در محدوده شهری رها کرده است.
وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و تخصیص اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستانی و استانی برای ساماندهی پل ورودی شهر آبگرم عنوان کرد: در سال‌های گذشته اعتباری برای ساخت این پل جذب شد که پس از آغاز پروژه، باستانی و تاریخی بودن پل مانع از اتمام این پروژه شد.
وی منطقه آبگرم را تنها مسیر تردد غرب به شمال عنوان کرد و افزود: در حال حاضر میراث فرهنگی باید توافق خود را در خصوص پل انجام داده تا شاهد ادامه روند این پروژه باشیم.




عناوین مطالب چهل چشمه و آبگرم

نظرات 1 + ارسال نظر
ماجد چهارشنبه 6 شهریور 1392 ساعت 10:47

چهل چشمه مگر مال کردستان نیست؟!

نخیر ماجد خان... چهل چشمه آبگرم قزوینه!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد